Bönen bär oss i livet. Kom med och be för det som känns viktigt i livet!
Vi promenerar först ca en halv timme tillsammans med start kl.10 från församlingshemmet.
Vill man inte promenera kan man komma direkt till lilla salen i församlingshemmet till ca kl.10.30.
Vi ber tillsammans över viktiga ämnen. Man får be högt om man vill men det är helt lika bra och viktigt att be tyst för sig själv inom sig.
Bönen har en enorm kraft, tro på den!
-
Diakoniarbetare
Sara GeorgeSibbo svenska församling | Diakoni
Plats
Kyrkoby församlingshem
Stora Byvägen 1, 04130 Sibbo