Vi samlas för att be för församlingen och andra aktuella böneämnen. Välkommen med!
Vi samlas varannan måndag mellan 18-19 för att be för allt vi har på våra hjärtan, vår värld, vårt land, för församlingen och för personliga böneämnen.
Välkommen med ibland eller alla gånger!
Plats
Kyrkoby församlingshem
Stora Byvägen 1, 04130 Sibbo